Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2007 17:13 - Интервю с Богдан Русев
Автор: artdnes Категория: Изкуство   
Прочетен: 3017 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Винаги сме обичали Богдан Русев, но тези дни имаме повод тайно и не съвсем тайно да му се възхитим и да се порадваме с него. Поводът е новата му книга – четвърта подред, без да става дума за поредицата от 32 книги-игри от миналото десетилетие .


За тези, които са проспали последните години, той беше  отговорен редактор в Егоист, първият глас на Big Brother у нас, преводач на няколко книги от английски (любимите ни са „Вила Инкогнито“ от Тим Робинс и "Холивуд" и "Всичко на масата" от Чарлз Буковски), както и на филма "Властелинът на пръстените".

"Ела при мен" -  е първата биографична, реалистична и почти не-фантастична история за 90-те години. Тя съдържа три новели за любовта като пристрастяване, като смърт и като прераждане. Толкоз за книгата –засега. Повече-след премиерата й този четвъртък.

Дотогава можете да се насладите на този F.A.Q., който направихме с Богдан и с много желание и ентусиазъм. 

Kак ставаш?

Зависи. Опитвам се да ставам много рано и правя едни тибетски упражнения за подмладяване и пия един зелен чай и пиша преди да отида на работа. Обаче това – ако не съм пил вечерта. Ако съм пил вечерта, ставам малко по-късно, пия много вода, обличам се и отивам на работа.

Как лягаш?

Ами пак има два варианта. Единият е по-чест – аз съм голям темерут и доста често ми се случва да си легна и да си чета книжка да заспя. Другия вариант - всеки път е различно. И интересно

Със или без захар?

Аз мисля изобщо да спра да пия кафе, но иначе – с малко захар.

Какво четеш в тоалетната?

Нищо. Според мен не е възпитано да се чете в тоалетната и затова гледам да не се застоявам там. Но затова пък ходя по-често.

С коя глава мислиш?

Хахаха, ами през повечето време – с неподходящата за случая.

Какво разхождаш?

Колата си. Опитвам се да не карам всеки ден, понеже живея и работя в центъра. Обаче през уикенда обичам да я водя на фитнес, автомивка, в провинцията, къде ли не.

Кого наби последно?

Не мога да си спомня. Преди няколко години имах един период, в който физически си изразявах гнева към предметите. В смисъл - нещо като не рабoти, аз вместо да се ядосам, почвах да го ритам и блъскам.

Така съм счупил много неща. Последния ярък пример, за който се сещам, беше предишната ми кола, която ми направи някакъв супер тъп номер на забутано място и аз излязох и откъснах лайсната, и почнах да я налагам като магаре. И така прмерно 10 минути. После ми мина.

Кога не искаш да се събуждаш?

Винаги искам. Много отдавна не ми се е случвало. И то беше в период, в който прекалявах с някакви неща и много трудно заспивах. И тогава, когато тъкмо бях заспал по някакво никакво време, през деня много мразех да ми звънне някой, защото съм забравил да си изкключа телефона. Аз от два дни се боря да заспя, хаха. Но сега обичам да се будя.

Къде и какво би си имплантирал?

Аз съм много отворен за такива неща. Имам лазерна операция на очите, ходил съм на избелване на зъбите. Нямам нищо против намеси в тялото. Така че – каквото дадат.

Какво ти казват гласовете?

В повечето случаи ми казват да пробвам, а почти никога не ми казват да внимавам. За съжаление, много рядко ми казват да помисля, преди да кажа. Това ми е основният проблем в живота.

Кога те гони безсъние?

Във вече изброените случаи на прекаляване със стимуланти. Иначе си спя.

Коя е най-мръсната дума?

Всяка дума може да е мръсна. Случвало ми се е много пъти да се обидя от нормални думи, изречени като мръсни. Иначе не знам коя е най-мръсната, която аз употребявам. Гледам да не говоря с мръсни думи и не съм в час със съвременните такива.

Кога си доволен?

През повечето време.

А задоволен?

Обичам някакви неща, които, предполагам, повечето хора обичат. Обичам да правя секс следобед, през почивните дни примерно. Обичам да се нахраня на хубаво място. Понякога успявам и да се напътувам едно хубаво – толкова добре, че да не ми се ходи никъде в следващите няколко месеца. Харесвам си живота.

Самодостатъчен ли си си?

Зависи. Има някакви часове от денонощието, когато ми става мъчно, че нямам човек до себе си или поне дакел. Но през по-голямата част от времето съм ОК.

Имаш право на три желания. Кои са?

Баланс, вдъхновение, дълголетие.

Какво би направил, ако си всемогъщ?

Това е супер лесен въпрос. Абсолютно веднага бих махнал всякакви граници пред всяко отделно живо същество - да постига каквото си иска, да ходи където си иска, да живее колкото си иска. Тоест – реално бих направил всички всемогъщи. За мен това е целта на живота в дългосрочен план.

Работата е забавление или забавлението е работа?

Аз работя в рекламна агенция, което значи, че в голяма част от времето правя забавни неща, за които винаги съм мечтал.

Примерно ходя на снимки на клипове с момичета по бански. И дори не ги снимам аз – просто седя там и се правя, че от мен зависи нещо.

От друга страна, рекламата е търговия и работа. Иначе забавлението не ми е работа в никакъв случай. Аз писането не го броя за забавление. В смисъл, супер е като стане и го видиш, че е станало, но самият процес не ми е физически приятен и не си почивам.

Точно обратното – пълна мобилизация ми трябва, за да пиша, което не е забавно.

Ползваш ли Интернет и за какво?

За всичко го ползвам. Основен информационен източник. Само че не тегля филми и музика, наистина. Защото обичам да ходя на кино, а музиката си я купувам или ми я подаряват. А, и си проверявам пощата.

Батман или Къридж?

Къридж онова куче ли е? Ненавиждам го това малко лайно. Батман.

Ти си...?

Аз съм здрав дух в здраво тяло.



Тагове:   интервю,


Гласувай:
0



1. анонимен - евала на пича!
03.10.2007 00:10
Биг брадър допринесе много за оглупяването и изпростяването на нацията, а значи и богдан има принос тук съществен, евала на пича!


цитирай
2. felixkotkov - Хаха
03.10.2007 09:17
Богдан едва ли има нещо общо:)) Виж правейки реклами може би е допринесъл да станем повече хомо зипенс, ако си чел Пелевин.
Колкото до другото - 1 месец глас на Биг брадър срещу близо 60 издадени книги някак не ми се вижда много затъпяващо...
цитирай
3. анонимен - wjzgNCJyjrQ
24.05.2011 10:08
Tahkns for sharing. Always good to find a real expert.
цитирай
4. анонимен - hjuoqzocQuOnIkFbS
24.05.2011 15:43
IexDnk <a href="http://hbmkqhljltpe.com/">hbmkqhljltpe</a>
цитирай
5. анонимен - kZJJTrtWn
25.05.2011 17:37
vu7CJx , [url=http://jrktojiktdhx.com/]jrktojiktdhx[/url], [link=http://unpphtegscuv.com/]unpphtegscuv[/link], http://zwriqvdiosjz.com/
цитирай
6. анонимен - ALhgIbyePaq
28.05.2011 14:26
nd3357 <a href="http://vjazmdqzlkdf.com/">vjazmdqzlkdf</a>
цитирай
7. анонимен - eaiPjLHfJccmr
31.05.2011 18:10
jNZeL5 , [url=http://lxekhsfzddty.com/]lxekhsfzddty[/url], [link=http://yfhxivniamcf.com/]yfhxivniamcf[/link], http://rqassevxpggb.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: artdnes
Категория: Изкуство
Прочетен: 2217510
Постинги: 742
Коментари: 2626
Гласове: 2205