Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2007 14:39 - Снууп Дог става примерен татко в реалити
Автор: artdnes Категория: Музика   
Прочетен: 681 Коментари: 0 Гласове:
0




image

Дали защото стана на възраст, или просто намали джойнта, но изглежда, че Снууп Дог най-накрая се е вразумил и е станал примерен съпруг. Рапърът явно е оставил далеч зад гърба си P. I. M. P. – имиджа и твърдо е решил да се присъедини към редиците на добрите татковци.

Тези дни той съобщи, че окончателно зарязва мацките и нощния живот на Холивуд, защото бил осъзнал важността на семейните ценности. Нещо повече – скоро скандалният рапър ще направи “черна” алтернатива на семейните реалитита на Ози Озбърн и Джесика Симпсън. Той, заедно с жената и децата си, ще участва в нов телевизионен формат, наречен “Father Hood”.

Преди три години Снууп беше на крачка да напусне съпругата си Шанте заради живота си - поредица от партита, изневери, престъпления и арести, но сега е сигурен, че най-ценното е в дома, а не извън него.

“Аз щях да се разделя с жена си. Не тя да ме напусне, а аз да си отида. Защото, нали се сещате, хванаха ме "на калъп" няколко пъти. Бях затворник на холивудския лайфтайл и нищо не беше в състояние да ме разубеди, че това е моят живот.” – сподели рапърът за живота си преди три години.

“Мислех си, че съм голям пич и бях на крачка да изоставя онова, което имах в къщи за глупости. Но изведнъж осъзнах, че семейството не може да се замени и замести с нищо.

Понякога се губиш в богатството, парите и славата на шоубизнеса, защото музикалната индустрия лесно ти размива възгледите и замъглява погледа.... Но именно затова сега ме виждате да правя неща като предстоящото реалити, и другите доброволчески каузи – защото съм отново в съзнание.”

През 2004-та Снууп (истинското му име е Келвин Броудъс) поиска развод от Шанте „Буу“ Броудъс след 7 години брак и три деца. Сега обаче те отново са заедно и по-силно свързани от всякога.

Просто не искам друг мъж да отгледа децата ми. Това беше главната цел да се върна. Имах деца от жена си, защото исках да съм с нея цял живот. И тези три сладурчета са всичко, което ми трябва и за което ме е грижа.” – каза Снууп.

По случая ние пък си спомнихме как това лято, след грандиозния си концерт на фестивала Exit в Сърбия, охраната на рапъра прибра най-секси мацките от публиката, за да се позабавляват зад сцената насаме със Снууп на афтър парти. Но понеже държим на семейството, обещаваме да си мълчим. Шшшшшш...



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: artdnes
Категория: Изкуство
Прочетен: 2219371
Постинги: 742
Коментари: 2626
Гласове: 2205