Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2008 16:09 - Роби Уилямс: Последното турне едва не ме уби!
Автор: artdnes Категория: Музика   
Прочетен: 1460 Коментари: 0 Гласове:
0




image

Не сме сигурни как успеха на бившите му колеги - бой-бандата Take That - понася на Роби Уилямс, но по всичко личи, че заканата да ги конкурира, която той отправи, едва ли ще се осъществи.

Съмнението идва от едно интервю с изпълнителя, цитирано от mp3.bg, в което той малко разочароващо обеща да не издава нищо в скоро време, защото има нужда от почивка.

Изпълнителят съобщи, че няма и никакви намерения да се връща на сцената в близката една година, защото има лоши спомени от последното си турне, което "едва не го убило".

Освен това, по темата за предстоящ албум той отговори така: "най-вероятно до края на тази година няма да издавам албум, а за турне изобщо да не става дума. По дяволите! Последното такова едва не ме уби!

Всъщност, може и да издам нещо до края на 2008, но най-вероятно ще е сборен с Б-страни на сингли, който първо ще пусна онлайн. Едва през 2009 година ще издам албум, което означава, че скоро няма да ме видите на сцена." - каза още Роби.

Още новини и изказвания около бъдещето на певеца, четете тук



Тагове:   турне,   МЕ,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: artdnes
Категория: Изкуство
Прочетен: 2212214
Постинги: 742
Коментари: 2626
Гласове: 2205