Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2008 16:29 - Ja Rule: Дядо ми ме смята за задник - интервю+виде
Автор: artdnes Категория: Музика   
Прочетен: 856 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Хип хоп не само от цялата страна, но и от цял свят събра Ловеч на третия ден от Lovech Party Fest 2008.

Ja Rule, Ъпсурт и Лора Караджова се изявиха на сцената, а Мишо Шамара и Конса заедно с цялото им crew бяха специални гости.

Малко след пресконференцията и малко преди концерта на площада в Ловеч, Ja Rule задели време за да отговори на въпросите на колегите от mp3.bg.

Мислиш ли, че хип-хопът умира?

Не, поне докато аз се навъртам наоколо. Ха-ха. Не, човече, той просто си сменя лицата. Сега сме в един такъв период и на много хора им се струва, че е мъртъв.

Как са ти отношенията с 50 Cent напоследък? Не се ли страхуваш някой ден да не те гръмнат?

Не се страхувам от никой и нищо. Само Господ може да ме съди.

Прочетох, че твоите родители не са ти давали да слушаш хип хоп, заради религиозните им схващания...

Това не е вярно. Пълна измислица е.

Още от Ja Rule




Тагове:   дядо,   МЕ,   интервю,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: artdnes
Категория: Изкуство
Прочетен: 2219778
Постинги: 742
Коментари: 2626
Гласове: 2205