Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2010 11:56 - DJ Fusion Rally - полуфиналистите за себе си
Автор: artdnes Категория: Музика   
Прочетен: 4287 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 08.09.2010 12:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Charoday

 image

София

"От скоро правя собствени парчета в стиловете Drum and bass, Dub, Dubstep и др., като експериментирам постоянно. Амбицията ми е да развием българската сцена с качествена българска музика."

Krivak

 image

София

“Първата касетка с музика, която получих, беше "Led Zeppelin ІІ", препоръчана група от баща ми. От там последваха всякакви групи от "Flower Power Generation" периода, като "Cream", "Free", "Rolling Stones" etc. В последствие започнах да слушам джаз, блус, боса нова, рап, фънк и всички парчета, които ме привличаха с нещо, независимо дали беше вокалът или инструменталът. Първият ми досег с електрона музика, както на повечето мои съвременници, беше касетка на "Prodigy". Няколко години по-късно, се спрях на drum`n" bass. Първоначално бях запленен от самото му звучене и колекционирах различни парчета. След това започнах да се занимавам с миксиране. В един момент желанието за собствена продукция надделя и започнах да се занимавам с продуциране. Вече 3-4 година работя върху моя собствен звук, като продължавам и да пускам като dj по d"n"b партита под псевдонима Nasty D от Chronic Vibez Crew. В последната година започнах да се занимавам с електронна музика с фолклорни елементи под псевдонима Krivak, като се старая да покажа друга гледна точка на българската музика - силата на гласа и природата ни, примесена с дебел и плътен бас и мощни барабани.”

 

 Christian Craken

 image

Свищов

"Жанрът ми е Progresive , Minimal-Tech и Techno. Всичко останало, което звучи, трябва да го откриете!"

 

Gosh

 image

София

“Моята музика просто си върви сама."

 

BROKERZ

 image

София

“Пускам музика в собственото си онлайн радио и музикален блог http://www.basstards.org/. Шоуто ми се казва Basstards Live with Brokerz и на него пускам всеки понеделник от 22.00 часа. Обичам да наричам музиката си полу-брейкбийт, полу-дъбстеп и... половин електро. Влияят ми хората, за които свиря. Пускап предимно на винил и съм направил множество обработки и ремикси на българси фолклорни песни, което прави сетовете ми много по-интересни. Амбицията ми е с моята музика и моята пропаганда да направя качествената музика, без значение от вида й, по-интересна за хората от пиенете, наркотиците и боя.

 

Masm aka Brutal Dubber

 image

Казанлък

"Моята музика съчетава различни елементи, основните, сред които са: Dubstep, Drum n Bass, Jump up и Hip Hop"

 

Soundforia

 image

Пловдив

“Стилът ми е съчетание между Asian Underground, Drum"n"bass, Dubstep, Spiritual Bass, Experimental..”

RooSee a.k.a Balkaniac Groover

 image

София

"Вляние ми оказва всичко, което чуя и видя. Музицирам и танцувам, споделям с приятелите си без думи, а и със думи понякога. Работя с изявени музикални гении и семплирам техни произведения, защото така се свързвам с тяхното виждане и енергия. Експериментирам без граници. Обичам колаборации, иновации, промени, ново! Все по-често произвеждам с лекота и за моя радост това се усеща. Българските ритми са в кръвта ми още от преди да се родя. Чувам ги, смесвам ги, размесвам ги, разчупвам ги, правя ги на брейк, рап, хаус, техно, дъб, бор, секвоя, ела, иди, яла си :) Предизвикайте ме и аз ще ви предизвикам също! "

Vector

 image

София

“Върху музиката ми са повлияли Marco Bailey, Marco Carola, Ben Sims, Valentino Kanzyani, Gaetano Parisio, Umek, Adam Bayer, Redhead, Hardcell , Devilfish ... Стиловете, в които пускам са Techno, Tribal-Techno, Tribal, Tech-House, Minimal-Techno”

Brokoli

 image

София

“Занимавам се с музика вече 7-8 години, но мога да кажа, че стана сериозно преди около 5, когато започнах да свиря често в различни клубове. Баща ми ми помогна в изграждането на вкуса ми, като надуваше до дупка уредбата в къщи с любимите си банди – Floyd, Zepellin, The Who... Обичам сложна и мелодична музика – освен електронна, и акустична. Истината е в джаза. Също, имам природно усещане за тълпата пред мен и винаги общувам с нея много, колкото и да е трудно понякога...”



Тагове:   gosh,   masm aka brutaldubber,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Интересно
08.09.2010 14:42
Това звучи супер интересно, откъде мога да ги слушам?
цитирай
2. artdnes - :))
08.09.2010 21:00
Всички сетове на десетте финалиста, както и на всички участници са на страницата на Fusion Embassy във Facebook. Публикувани са в Soundcloud за свободно слушане.

Сетовете с песните можеш да чуеш на двата полуфинала, които са в Пловдив и София със свободен вход.
цитирай
3. анонимен - rWGmbfFvUqQM
24.05.2011 12:44
BION I'm imerpsesd! Cool post!
цитирай
4. анонимен - LtVzoGTHmidHByVygKL
25.05.2011 14:10
RHTIsJ <a href="http://gsxacqgwkdwt.com/">gsxacqgwkdwt</a>
цитирай
5. анонимен - AjKqsjrXTOWOMr
25.05.2011 17:39
RFckdx , [url=http://tjkzsycuaufd.com/]tjkzsycuaufd[/url], [link=http://bmxgaxgssuza.com/]bmxgaxgssuza[/link], http://kmdzikqgkxuh.com/
цитирай
6. анонимен - lkiHgiDHqdxz
28.05.2011 13:46
YNZmfM <a href="http://cckihpkbsewy.com/">cckihpkbsewy</a>
цитирай
7. анонимен - keQKjwpxorNTeFfYrpk
31.05.2011 18:19
7Z0HXE , [url=http://frpguvthiaey.com/]frpguvthiaey[/url], [link=http://kdluzgjrxyje.com/]kdluzgjrxyje[/link], http://dsrycxgjkioc.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: artdnes
Категория: Изкуство
Прочетен: 2219430
Постинги: 742
Коментари: 2626
Гласове: 2205